Feb 26, 2016

Newies

IMG_4624
Heissan! Kaikki varmaan tietää sen tunteen, kun sulla ei oo rahaa, mutta satut käymään jossakin ja löydät kaikkea mahdollista ostettavaa. Ja sitten, kun sulla on kerrankin kunnolla rahaa mukana, ja päätät lähteä shoppailemaan niin sä et tietenkään löydä yhtään mitään. Mulle kävi taas kerran just noin.
Oltiin siis eilen äidin kanssa menossa Helsinkiin ostoksille. Mä sitten ajattelin että ostan roppakaupalla vaatteita ja tuun kädet täynnä tavaraa pois. Olihan mulla loppujen lopuksi mukana edes kolme kassia. No, säästyihän sentään rahat! Kaikesta huolimatta meillä oli tosi kiva päivä, kun saatiin olla äidin kanssa kaksistaan, käydä syömässä, kierrellä kauppoja, jutella ja ihan vaan olla.
Ajattelin kuitenkin nyt tulla esittelemään teille ne mun pienetkin ostokset.

IMG_4631
Pipo - Ponke's, lasit - Monki
Omistan entuudestaan jo yhden harmaan Ponke'sin pipon, ja musta se on nin ihana että oli pakko saada toinenkin! Lasit oli musta vaan niin hienot, ja hintaakin oli vaan kympin verran niin pakkohan nää oli saada!
Collage
Neule - Monki
Tää ihana pitkä neule on musta vaan niin ihanan pehmoinen, eikä siinä oo lainkaan villaa (joka kutittaa mua kamalsti)! En vaan oikeen tiedä pitäskö tätä käyttää housujen kanssa vai ei... :D
IMG_4630
Jumppapussi - Intersport
Käsi ylös ketkä muistaa ala-asteen ihanat jumppapussit! En olis uskonut itse ostavani tätä, mutta kaverin innoittamana tajusin kuinka kätevä tää oikestaan on. Kaiken lisäksi tää Vansin pussukka on vaan niin ihanan värinen.
IMG_4628
Kengät - Mango
En oikeen tiedä miten nämä kengät olisi pitänyt kuvata niin että ne olisivat päässeet oikeuksiinsa, sillä monesta kuvausyrityksestä ne näyttävät edelleen vähän hassuilta. Mutta nää kengät oli mulle rakkautta ensisilmäyksellä! Oon pitkään etsinyt joitain tämäntyylisiä korkokenkiä ja nää on kyllä täysin passelit!
Collage1
Tekoturkki - Spiritstore
Viimeisenä muttei vähäisimpänä! Tämä ihana pörröinen takki on kyllä yks tämän talven parhaimmista alelöydöistä, sekä kaiken lisäksi tää on yllättävän lämmin, vaikkei ulkotakki olekaan.

Tässä olis mun tämän kerran ostokset! Vaikkei niitä kauheasti olekaan, oon silti tosi tyytyväinen! Oon varma että nää kaikkii tulevat olemaan ahkerassa käytössä tänä keväänä :-)

No comments:

Post a Comment

Muistathan pitää myös kritiikin asiallisena! Kiitos kommentistasi ♥